Monday, October 16, 2006

Last week had a dinner "for girls only"... Little did i know what would happen that night. hehe.
Dinner started calmly and with the prospects of remaining that way through the evening. 9 girls and my brother (lol) had a good dinner (what i'm not alowed to brag anymore? :P), looked at some photos from other dinners and talked... Then most of them left, and 3 of them and myself remained...
This is what happenned next :


Be afraid... Be very afraid...


MOJITOS!


Catarina :) (Estas já gostas é? Já está satisfeita a menina ou ainda não? :P)



And finally good old Sarah :)



Way too many photos were taken that night, these are just some of my favorites... There'll be more to come, sometime soon :)

Love

5 comments:

Catrine said...

Sim amor gosto bem mais lo0l! ;)
M quem ve estas fotos n fica bem c a ideia da loucura... hehe!
Continua a fazer nos sentir especiais com as tuas fotos maravilhosa!!!
Muah pa ti!

philostrate said...

Cute. ;)

flave said...

há uma coisa que não gosto nestas fotos..
TU nunca apareces! (o que é que isto me faz lembrar?)
8) kiss kiss,
flávio

questiti said...

ola, primero mensaje en una otra idioma...
(sorry don't speak portugese...)

nan mais c'est vrai c'est quoi ce blog purement portugophile, (ca se dit pas je sais mais bon...)
héhéhé en tous cas j'en profite pour te faire un petit bonjour et prendre des nouvelles, t'es entree dans tes etudes pour devenir prof', ca y est?
moi je suis tioujours en psychologie cognitive, avec 80% de mon programme en Bio et chimie ! :s
c'est assez chiant!

je tenterai de te rencontrer sur msn quand je pourrai trouver le temps!
----------------------
Romain

catananan said...

Que noite.. Belos mojitos=) sim senhora. A loucura endiabrada da criança tomou conta de nós. Amei. **** quero ver mais!